ponedeljek, 23. februar 2015

Okus, ki krepi vaše živčke: veselje pri grizljanju za vso družino

Še vedno zahaja sonce zgodaj za obzorje in prav takrat se zadovoljno namestite v vašem domu in si privoščite prigrizke. Pa naj gre za skupne družabne igre, ali pa TV film ali pa za zelo dobro knjigo: zdrave prigrizke si privošči rad prav vsak, skodelica z oreščki ne sme manjkati ali ne sme biti nikoli prazna!

Orehi , lešniki , arašidi, makadamija oreščki , mandlji , pinjole , sončnična semena in pražena bučna semena so majhni pa ​​vendar hrustljavi paketi polni energije, ki nas oskrbijo z veliko koristnimi in zdravimi sestavinami. In od njih se celo ne moreš zrediti! Semena in oreščki so zgoščena energija, ki vsebujejo veliko kalorij in energije in so še vedno optimalen prigrizek. Nedavne študije kažejo, da lahko uživate oreščke tudi takrat kadar imate preveč telesne teže...

Oreščki so tako povsem okusni in zdravi, pa vendar zakaj?

Grizljati oreščke pomeni, sladkor v krvi ostane visok in apetit "požrešnost" ostaja v ozadju. Oreščki krepijo živčni sistem, ohranjajo trezno glavo, krepijo imunski sistem, delovanje ledvic in trebušne slinavke, pomagajo pri razstrupljanju, ščitijo pred srčnim napadom in kapjo, preprečujejo pojav roženice na očeh, zmanjšajo rizik za diabetis, ter z vezanjem prostim radikalov in vsebnostjo vlaknin pomagajo črevesju in poskrbijo za prožno kožo. Predvsem pa oreščki, zaradi visoke vsebnosti vitamina B in magnezija, aktivirajo nevrone - zastonj pa res "študentska hrana" ni sestavljena v večini iz oreščkov.

Tako zdravi so oreščki? DA, ampak predvsem, pa so okusni. Tega se ne zavedajo samo veverice in ptice - temveč tudi kuharji, ki se oreščkov poslužujejo vedno več. Na primer, če gre za kombinacijo lešnikov in gorske soli: poslastica, ki ne obogati samo zelenjavo. Pri grizljanju se priporoča, da uživate neslane oreščke: slani oreščki vsebujejo zelo veliko soli za kuhanje, kar ni ravno zelo zdravo. Na oreščke morajo biti pozorni tudi alergiki - za njih so prigrizki lahko na žalost nevarni!