Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja (SPP)

1. Področje uporabe
Splošni pogoji poslovanja (SPPO) veljajo za vse pogodbe, ki nastanejo med niceshops GmbH in kupci (§ 13 BGB) preko naše spletne trgovine.

Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki z namenom vstopi v pravni posel, ki se ne more pripisati tako svoji komercialni oz. samostojni poklicni dejavnosti.

2. Pogodbeni partnerji, storitve za stranke
Kupoprodajne pogodbe se sklepajo z niceshops GmbH. Več informacij o nas, najdete pod rubriko Impresum. Glede odprtih vprašanj, reklamacij ali pripomb nam pišite na: slovenija@piccantino.com.

3. Sklenitev pogodbe
Predstavitev izdelkov v naši spletni trgovini ni zakonsko pogojena ponudba, temveč gre tukaj za spletni katalog naše ponudbe. S klikom na mesto za naročila podate obvezujočo naročlilo za izdelke, ki se nahajajo v vaši nakupovalni košarici. Potrdilo prejema vašega naročila poteka istočasno s potrdilom naročila na vaš elektronski naslov neposredno po oddaji naročila. S potrdilom o naročilu je prišlo tudi do kupne pogodbe.
Do kupne pogodbe pride pri načinu plačila s kreditno kartico še le, ko pride do uspešne bremenitve računa vaše kreditne kartice. 
Do kupne pogodbe pride pri načinu plačila preko bančnega računa še le, ko pride do uspešne bremenitve  vašega bančnega računa.
Do kupne pogodbe pride pri načinu plačila preko Paypal še le, ko pride do potrdila za uspešno nakazilo denarja pri ponudniku sotritev za plačila.

4. Stroški dostave
K podanim cenam se prištejejo še stroški dostave. Podrobnosti glede stroškov dostave najdete v naši ponudbi.

5. Plačila
Plačilo se opravi preko predračuna, po povzetju, kreditne kartice, PayPal, bančni račun, plačilo po položnici, takojšnje nakazilo.

  • Predračun

Izdelki bodo dostavljeni takoj po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.

  • Kreditne kartice

Plačajte enostavno in hitro z vašo kreditno kartico.

  • Bremenitev bančnega računa

Znesek naročila bomo odtegnili od vašega bančnega računa.

  • PayPal

Plačajte enostavno in varno preko vašega Paypal računa. Pri PayPalu morate biti registrirani oz. pred oddajo naročila se morate tam registrirati. Po legitimaciji z vašimi podatki za prijavo se lahko plačilo pri nas potrdi. Dodatne napotke prejmete v samem procesu naročanja.

  • Plačilo po povzetju

Pri načinu plačila po povzetju kupnino poravnate neposredno pri kurirju pri prevzemu paketa. Dodatni stroški odkupne pošiljke se vam zaračunajo v vašem naročilu in to v vrednosti € 2,90

  • Plačilo po položnici

Znesek naročila poravnate šele po prevzemu paketa, s priloženo položnico v predvidenem roku. Ta možnost plačila postane aktivna po 3 uspešno zaključenem naročilu.

  • Takojšnje nakazilo

Odtegljaj kupnine iz vašega računa sledi 3 dni po oddaji naročila.

6. Oseben dvig

Naša naročila so dostavljena z distribucijo. Oseben dvig pri nas žal ni možen.

7. Paketne postaje
Dostavljamo tudi na paketne postaje.

8. Pridržek lastninske pravice
Blago ostane naša lastnina do poravnave celotnega plačila.

9. Poškodbe pri prevozu
V kolikor se vam dostavi blago s poškodbo, ki je nastala med prevozom vas vljudno naproščamo, da te poškodbe prijavite distributerju oziroma se nemudoma obrnete na nas. Zamuda roka za reklamacijo oziroma kontaktiranje našega podjetja za vas nima posledic. Vaše zahteve nam pomagajo optimirati našo ponudbo glede dostave preko naših distribucijskih partnerjev.

10. Pravica vračila
Uporabniki imajo pravico blago vrniti v roku enega meseca.

Navodila za vrnitev blaga

Pravica vračila

Prejeto blago lahko vrnete brez navedbe razloga v roku enega meseca. Rok prične veljati s prejetjem tega dopisa glede možnosti vračila (npr. E-Mail, FAX, pismo), vsekakor pa ne prej preden blago ni predano uporabniku (pri delni dostavi ne prej preden ni dostavljen prvi del naročila) in ne prej preden mi ne izpolnimo naš del informiranja v skladu s členom 246 § 2 v povezavi z § 1, klavzule 1 in 2 EGBGB, kakor tudi naše obveznosti v skladu s členom § 312 g odstavka 1, stavku 1 BGB v povezavi s členom 246 § 3 EGBGB. Le pri ne-paketnem blagu (nepriročno blago) lahko blago vrnete tako, da zahtevate, da se le to prevzame na vašem naslovu. Stroške vrnitve blaga nosi uporabnik sam v kolikor je bilo blago dostavljeno v skladu z oddanim naročilom. Nasprotno stroške vrnitve krijemo mi. Blago naj bo vrnjeno na:

niceshops GmbH
p.o. box 12
Maistrova ulica 2
2212 - Šentilj v Slov. goricah
SI

Pri zahtevku prevzema se bo blago prevzelo na vašem naslovu.

Posledice vrnitve

V primeru veljavnega vračila se obojestranke storitve zagotovijo in odšteje se škoda uporabe. Pri poslabšanju blaga zaradi nepravilne uporabe ste obvezani, da nam povrnete odškodnino. V kolikor je uporaba blaga bila pravilna v skladu s pravili o uporabi nam odškodnine niste obvezani vrniti. Odškodnino nam je potrebno vrniti v kolikor je bilo blago v pretečenem času do vrnitve uporabljeno v obliki testiranja ali preizkušanja. Vračilo kupnine mora biti sprovedeno v roku 30 dni od datuma oddaje blaga na pošti oziroma s potrdilom, da smo blago prevzeli na sedežu našega podjetja.

Konec navodil za vračilo blaga

11. Shranjevanje pogodbenega besedila
Mi shranjujemo pogodbena besedila in te pošljemo na vaš elektronski naslov skupaj z SPPO in potrdilom o naročilu. SPPO lahko kadar koli preberete na tej spletni strani oziroma te shranite na vaš računalnik. Vaša predhodna naročila si lahko ogledate v vašem osebnem računu preko povezave za prijavo.

12. Pogodben jezik
Za sklenitev pogodbe velja nemški jezik.